Veertiende fietsdag

10 augustus 2022 - Keulen, Duitsland

Op het trekkersveldje was al vroeg activiteit en wij bleven niet achter. Alleen de broodjes konden we pas om 0800 uur halen en dat had een afremmende werking op onze efficiënte ochtend ritueel van opruimen en afbreken.  Toch voor 0900 uur op de fiets voor een koffie in Bonn. Dat hebben we ruimschoots gedaan,  maar verder niet veel meegekregen van Bonn. De route  bleef mooi ondanks dat we de grote steden naderden. In het stadje waar we lunchten ging een veerpont. Misschien al handig om naar de overkant te gaan,  want daar ligt ook de camping. De stadscamping van Koln.  Was een goede beslissing,  want deze kant was ook mooier hoorden we van anderen.  We zouden 2 dagen in Koln blijven en dan de stad bezoeken.  Maar eigenlijk had de camping geen plek, maar we konden dan toch 1 nacht blijven. De camping  is ook overvol. Besloten om met dit warme weer geen steden meer te bezoeken en we fietsen morgen een klein stukje door naar een rustiger omgeving. Wel eerst ontbijten in Koln.