22 augustus fietsdag

22 augustus 2023 - Asperen, Nederland

Vanmorgen vertrokken van de camping voordat de eigenaresse weer rondliep over het veld met de klankschaal , om aan te geven dat de yogales begon. Gisteren heb ik nog even getwijfeld of ik een les zou volgen, maar ik had een smoes. Op het ligbed bij het zwembad van de camping in Avignon heb ik een rib gekneusd. Ik probeerde de ligstand aan te passen en leunde op een stang. Ik voelde mijn rib kneuzen en wordt nu steeds pijnlijker.  Fietsen gelukkig geen last.  Vandaag weer een prachtige route gefietst met bruggen en pontjes.

DSCN1880DSCN1882DSCN1881DSCN1883DSCN1879

In Vlijmen koffiestop met een echte Bossche bol. Van Jan de Groot natuurlijk.

20230822_103110 DSCN1886

Ons einddoel was Leerdam, waar we campspace hebben geboekt.  Het is werkelijk een paradijsje.  We staan onder aan een dijkje, met maar plek voor 4 tenten, waarvan nu 2 bezet.

De tent staat aan een sloot met daarachter een prachtig natuurgebied.  We zien roofvogels overkomen en goed ijsvogels vlakbij kunnen zien. Uiteraard ook een mooie zonsondergang . Morgen nog 1 nachtje kamperen geboekt in Wilnis