20 augustus reisdag en beetje fietsdag

20 augustus 2023 - Liempde, Nederland

Gisteravond in het pikdonker naar de opstapplaats van de bus gereden. Daar stonden al meerdere fietsers te wachten.

IMG-20230819-WA0007

De bus was ook op tijd, maar heeft lang nodig gehad om alle fietsen in de aanhanger te krijgen . Verder verliep de reis voorspoedig. Bij een benzinestation in Luxemburg naar Rob en Wil gezwaaid die aan de andere kant van de snelweg ook aan het tanken.  Zij onderweg naar Frankrijk en wij weer terug. Was wel heel toevallig en grappig.  Ik heb tussendoor nog wel wat uurtjes geslapen in de bus, Tom bijna niet.

IMG-20230819-WA0008

Om 2 uur waren we in Eindhoven. Ook hier is het warm en moest Tom met zijn moeie hoofd de fiets weer in elkaar zetten.

IMG-20230820-WA0002

De camping was ongeveer 20km fietsen . Eerste gedeelte langs de provinciale weg en het laatse stuk in een mooie omgeving.  Camping ligt mooi groen, ruim opgezet en loslopende beesten.

IMG-20230820-WA0001

Van hun uitgebreide filosofieën,  die ze op de website pretenderen is niet veel te zien . Vanmiddag nog een biertje gedronken op het terras van het dorpscafé.

IMG_20230820_173635

We konden elkaar amper verstaan door de luidruchtige gasten. En nu waarschijnlijk vroeg naar bed

1. Rob:
    20 augustus 2023
    Wij vonden het zwaaimoment erg leuk😂😂 wat eentoeval!!
  2. Tineke en Tom:
    20 augustus 2023
    Wij ook!!! Ze moesten erg lachen in de bus