Laatste reisverhaal. 23 augustus

23 augustus 2023 - Haarlem, Nederland

Vanmorgen werden we wakker op misschien wel het mooiste plekje op deze vakantie. Bij het ontbijt kwam het ijsvogeltje langsvliegen. Hoe bijzonder!!!

We hebben een camping gereserveerd aan de kromme Mijdrecht. 55 km verder. We zijn daar al eens eerder geweest.

Maar we hebben ook wel zoiets van: naar huis is ook wel lekker.  88 km.

We besluiten het af te laten hangen van de tijd die we bij de camping in Wilnis zijn. Dat was 13:15.   Voorafgaand aan de route daarheen zat er wel een vervelend stuk op een fietspad langs de oersaaie provinciale weg  van Schoonhoven naar Montfoort tussen. Maar ook mooie stukjes met een pontje

DSCN1889

Toch besloten we door te fietsen, ondanks het windje dat steeds harder ging . Het vooruitzicht van huis was ook wel lekker.

Bij hoofddorp de geniedijk gepakt. Die is leuk! Over de brug bij de A4. Dus een foto

DSCN1891

Langs de immense opbouw van Mysterieland dat dit  weekend plaatsvindt.

Nog 1 brug over de driemerenwegen dan naar Haarlem.

DSCN1892

Het is toch wel leuk om naar huis te fietsen en in je eigen straat aan te komen. Toch 90 km vandaag. Dat is veel voor ons.

's avonds nog even afgesloten bij Nieuw Vreeburg in Bloemendaal.

Het was een super fijne vakantie, zonder lekke banden of andere pech.  Hooguit wat warm af en toe ...

In totaal hebben we bijna 1000 km gefietst, 1 ochtend regen ( heerlijk), en overnacht op 9 campings in Frankrijk, drie in Nederland, 3 hotels en 1 bed and breakfast.

Het aantal bruggen is niet te tellen maar in het fotoboek komt er een aparte bijlage van met foto's van Tineke op de brug.