Achtste fietsdag

2 augustus 2022 - Philippsburg, Duitsland

Ok, de Duitse groep naast ons vond het nodig om om 22:15 de muziek aan te zetten. Hoewel, muziek ... De meest vreselijke Duitse schlagers kwamen voorbij gevolgd door wat gedreun. Barbecueën mocht niet op de camping, maar blijkbaar vinden ze dat een vuurkorf dan geen probleem is. Om half twaalf ben ik er maar naar toe gegaan om te vragen of in ieder geval de muziek uit mocht, of gewoon zachtjes. Dat hielp wel even en uiteindelijk zijn ze toch ook gewoon gaan slapen. We werden wel een beetje kwaad aangekeken vanmorgen.

Maar goed, we zijn weer op een pad. Het was weer een prachtige route met voornamelijk fietspaden langs de dijk. Het nadeel is dat je alleen niks tegenkomt qua horeca. Dus even van de route af voor koffie en boodschapjes.

Het wordt wel steeds warmer. Tegen twee uur was het een graad of 30. We hebben een camping gebeld aan het water. De camping was vol maar voor fietsers hadden ze nog wel een plekje bij een vaste staanplaats waar de bewoners er toch niet zijn. Ff lekker zwemmen / eten/ douchen en een spelletje.

De campings worden steeds voller. Voor morgen een plek bij Mannheim geboekt voor twee dagen. Aan het water want het gaat 38 graden worden🥵🥵

We zijn vergeten foto's te maken vandaag....