17 augustus. Terug naar Avignon

17 augustus 2023 - Avignon, Frankrijk

Vanmorgen flink revanche genomen in de ontbijtzaal voor de "styles" gasten. Dat was echt wel verschil hoor. Meer beleg, verse jus d'orange, fruit, en eitjes!

Buiten was het grijs! Echt! Zelfs wat drupjes. Het was heerlijk om te fietsen, tot een uur of 11. Toen kwam de zon weer door en flink ook!

Koffie in Beaucaire en dezelfde weg als twee dagen terug maar dan andersom.

We proberen zoveel mogelijk foto,s uit het officiële routeboek na te maken. Zoals dit oude routepaaltje

DSCN1862

We kwamen weer het waarschuwingsbord tegen voor de festiviteiten rondom stieren. Geen idee wat we zouden moeten doen... Maar we zijn gewaarschuwd!

DSCN1866

Het voelde veel heter aan dan de vorige dagen, maar dat kwam ook door de lichte wind mee. En weer een paar bruggen voor de bruggenpaginas natuurlijk!

DSCN1864

DSCN1860DSCN1858DSCN1859DSCN1861

Ruim voor half twee kwamen we weer op de camping aan en konden we de tent weer opzetten op hetzelfde plekje. Ik had met twee takjes een merkteken gemaakt en kon dus zien dat er in de afgelopen twee dagen niemand in ons bedje..ehhh plekje heeft geslapen. Hadden we net zo goed de tent kunnen laten staan!!

Daarna een paar uur bij het zwembad geluierd, wat lezen, beetje dutten, wat zwemmen, biertje enzovoorts. Best lekker eigenlijk.

IMG_20230817_170042

Het uitstapje naar Arles was echt wel de moeite waard en we waren ook blij dat we dat gedaan hebben. Morgen. Wasje draaien en verder luieren. We hebben besloten dat we zondag in Eindhoven uitstappen en in een paar dagen naar huis fietsen .

1. Marianne:
    18 augustus 2023
    Goed plan, naar huis fietsen in een paar dagen. Toch nog gewoon fietsvakantie.