13e fietsdag

4 augustus 2021 - Wilstedt, Duitsland

We hadden er gisteren speciaal op gelet, bij het zoeken naar een plek voor tent. Of we een risico liepen met herrie. We stonden tegenover 2 vrienden echtparen in caravans, met kinderen.  Dat moet toch geen probleem zijn. Helaas bleven de kinderen net zo laat op als de ouders en zaten toen zij toen wij om half elf naar bed gingen nog op de tafel achter ons te gamen en lieten hun enthousiasme goed horen. Op ons verzoek hebben de ouders de kinderen daar weggehaald.  De groep volwassenen was inmiddels gegroeid,  met waarschijnlijk het hele rijtje van die kant. Luid gepraat en gelach en daar de kinderen nog bij. Om 24:00 uur is Tom gaan vragen of ze konden stoppen.  Ze probeerden nog te onderhandelen,  maar na 15 minuten was het toch stil. Op dit moment staan we in een stil hoekje van een camping en hebben alle risico's gespot.

Vanochtend normale tijd opgestaan en luid gerammeld met pannetjes en tentstokken,  want bij de overburen waren ze nog niet op. Het was vandaag een route door bos , weilanden en echte boerderij dorpen.

IMG_20210804_095628

We waren gelukkig niet te moe om er toch van te kunnen genieten.

20210804_114859

Overdag in de ochtend koel en zwaarbewolkt en eindigde met een warm zonnetje

IMG-20210804-WA0001

Vanavond een regenbui tijdens het eten, maar niet zwaar. Nu zijn we ons aan het verwonderen over een prachtige 🌈.

IMG_20210804_195216

Morgen nog een korte etappe naar Bremen,  waar we voor 2 nachten weer een appartement hebben geboekt.