12 augustus Rustdag

12 augustus 2024 - Halmstad, Zweden

Na een rustige nacht, uitgeslapen tot 9 uur. De wind was gaan liggen en de zon scheen.  S nachts was de wind al rustiger en dan hoor je de snelweg, die  achter onze camping loopt. Maar ook de zee die aan de andere kant van de camping is. Na het ontbijt naar Halmstad. 

images (3)

IMG_20240812_124712IMG_20240812_115427ze

Het was nu drukker en gezelliger dan gistermiddag . Op zondag was er veel gesloten en op maandagochtend alles open. Rustig koffie gedronken , winkels bekeken en mooie oude gebouwen.  Daarna weer terug naar de camping. Maandag is wasdag. Terwijl de was draaide heeft Tom een duik in zee genomen. 

IMG-20240812-WA0009

IMG_20240812_160445

Bij de tent ons biertje gedronken . Nog wel te koud om savonds lang buiten te zitten,  maar een spelletje gaat prima in de tent

Foto’s

5 Reacties

  1. Marijke:
    12 augustus 2024
    Heee, ik ben helemaal bij😂. Goeie trip hoor! Hoop wel voor jullie dat het droog blijft! Veel plezier!!
  2. Tineke en Tom:
    13 augustus 2024
    Het is nu prachtig weer gelukkig
  3. Rob:
    13 augustus 2024
    Mooi hoor !
    Heb je de drone niet meegenomen?
  4. Tineke en Tom:
    13 augustus 2024
    Jawel, maar het waait te hard.....
  5. Marjolijn:
    19 augustus 2024
    Oh leuk, n drone