Zondag 20 juli geen fietsdag
20 juli 2025 - Sønderborg, Denemarken
Nog maar 1 dag gefietst en nu al een rustdag. Sonderborg zag er uit als een leuke plaats en al vanuit huis 2 dagen op deze camping gereserveerd. Gisterenavond lang gedubd over wat te doen op maandag met de slechte weersverwachting. Veel regen en onweer. Nederlandse fietsers op de camping, die op de terugreis zijn hadden onze volgende bestemming het eiland Aero overgeslagen. Het betrof 2 overtochten en een relatief kort stuk op het eiland. Overnachtingen waren er moeilijk te vinden en met de weersvoorspellingen wilde we liever een trekkershut o.i.d. Fietsen door de regen moeten we toch. We nemen nu morgen een veerboot naar Faaborg en hebben daar een air b&b voor 2 nachten omdat inmiddels ook de dinsdag een slechte dag werd.
We slaan een stuk van de route over.
Maar het weer laat zich lastig voorspellen. Het worden geen mooie dagen maandag en dinsdag, maar niet zo slecht als gedacht.
Vandaag een prachtige dag. Gewandeld naar het centrum en een cappuccino gedronken van €7,50 . Oef, dat is toch wel een bedrag. Sonderborg heeft een luxe jachthaven, dus maar hopen dat het niet overal zo duur is. Vanmiddag in zee gezwommen.
Vannacht worden nog steeds onweersbuien verwacht en hebben we de tentplek geüpgraded naar een trekkershutje.
Maar vooralsnog zitten we nog heerlijk buiten op ons terrasje
Foto’s
2 Reacties
-
Jan:20 juli 2025Cappuccino 7,50!!! Heb ik 2 flessen wijn voor 😂😂. Jullie hebben gelijk met de overnachtingen. Tis toch vakantie!!!
-
Marianne:21 juli 2025Iets met een spreekwoord het lijden dat men vreest😁


