Zeventiende fietsdag

10 augustus 2021 - Steinfurt, Duitsland

Wat een heerlijke nachtrust op deze fijne camping. Een perfecte camping met ruime plaatsen in een natuurlijke omgeving.  Jammer alleen dat deze zo hoog ligt,  want we moesten het teutoburgerwald ook weer uit. Meteen vanaf de eerste minuut was het pittig klimmen en soms zelfs lopen.  Wel prachtige omgeving met mooie uitzichten.

IMG_20210810_100312

Gelukkig lieten we de heuvels al snel achter ons en volgden we een door Tom zelf gemaakte route. Deze deed zeker niet onder van de toeristische routes.

IMG_20210810_123828

Alleen op een gegeven moment kwamen we op een 70km. weg met een smalle strook voor fietsers.  Zo een weg komt vaker voor ,maar dan gaan we er al snel weer af. Nu niet  , kilometers lang, met langs razende auto's,  die harder gingen dan 70K en veel vrachtverkeer.  We konden er nergens af. Was niet leuk. Als tegenhanger waren de laatste kilometers over een mooi aangelegd fietspad (oude trambaan). Nu staan we op een camping, die hoort bij een oude boerderij. Heel veel land en niet te veel kampeerders. Voorzieningen zijn simpel,  maar de ligging is prachtig.

20210810_17341020210810_173403

IMG_20210810_201535

Morgen fietsen we Nederland weer in

1. Marjolijn:
    10 augustus 2021
    Eng he, zo n autoweg?! Zo heb ik ook eens op mn paard gereden en maar rustig blijven opdat ie niet zou schrikken, brrrr.