Zesde fietsdag

31 juli 2022 - Strasbourg, Frankrijk

We verlaten Neuf Brisach en besluiten om de linkeroever van de Rijn te nemen. De Franse kant. Al snel kwamen we op het pad naast het Rhein-Rhonekanaal. Een mooi pad. Maar wel lang heel lang. We bleven ongeveer 60 kilometer langs het kanaal. Met een mini uitstapje om bij een Franse Boulanger wat brood en drinken te halen. Het was weer warm maar nog goed te doen. We zouden de camping in Straatsburg nemen maar voor de eerste keer deze vakantie was die complet/belegt/vol dus. We moesten 9 km verder fietsen dwars door Straatsburg naar een camping aan de Duitse kant. Gelukkig hadden we een plek op een groot redelijk leeg veld. Een paar uur later stond het veld vol .....  Maar het is wederom rustig.

1. Jan puts:
    1 augustus 2022
    Altijd lastig straatsburg.... Mn eerste aanrijding daar... Veel plezier
  2. Marjolijn:
    5 augustus 2022
    Ja, heb ik ook ns meegemaakt, vreselijk, met n huilend klein Chrisje op de achterbank, alles complet ou sans piscine en dat met bijna 40 graden. Uiteindelijk op n Stassburger stadscamping beland waar we n blik bruine bonen hebben open getrokken en in slaap zijn gevallen😶🤣🤣