Vijftiende fietsdag

8 augustus 2021 - Holdorf, Duitsland

De vrees werd waarheid en nog erger. De live muziek in het restaurant duurde tot ongeveer half tien, maar de strandbar  bleef open en dreunde de beat onverminderd door. Op het campingveld stonden 3 grote groepstenten verspreid, waarbij bij 1 zelfs een soort van discotheek was ingericht.  De strandbar was in ieder geval voor twaalven afgelopen,  maar de groepstenten gingen door met muziek.  De camping ligt aan een openbaar strand en daar kwam ook jeugd naar toe, vanuit het dorp. Op een gegeven moment kwam er van 3 kanten herrie.  Het kwaadst was ik eigenlijk op de camping beheerder , dat hij ons niet vooraf had geïnformeerd.  Je weer met 3 groepen jeugd, dat er geluidsoverlast komt. Dan hadden we nog een andere keuze kunnen maken.  Op een gegeven moment was het stil ( 3 , 4 uur we weten het niet) en kwam er een opleving uit 1 van de tenten met muziek en gelal. Wat een drama. Uiteindelijk nog een paar uur geslapen en werden we wakker van wind en regen.  Soms is kamperen niet leuk. Toen het wat droger werd hebben we al onze spullen naar de overkapping van de wc-ruimte gebracht en daar alles ingepakt en ontbeten .

20210808_084848

De windkracht zou vandaag tegen windkracht 5 aanlopen   , dus we konden er tegen aan met ons slaperige hoofd. De route was helaas ook niet inspirerend vandaag.  Slechts 3 bruggetjes in wel een bos. Nu staan we op een druk bezette camping en hopen er her beste van. Het is nu 21.15 en er zijn geen grote groepen jongeren families bij elkaar. Morgen naar osnabruck .

1. Marjolijn:
    9 augustus 2021
    Ohhhh, waren we maar weer jong!!!! Oordoppen kopen maar of meedoen!
    Sterkte en dikke zoen