Negentiende fietsdag

16 augustus 2022 - Leusden, Nederland

"There is a light that never goes out", zongen The Smiths al in 1986...Dat licht stond naast, zoals we gisteravond al constateerden. Gelukkig ging het licht uit om half zes vanmorgen. Juist! Toen het licht werd.....

We hadden heel stoer besloten om naar Haarlem te fietsen. Na deze 1100 kan dat er ook nog wel bij. 150 km. In tweeën. Eerst naar Soest en dan naar huis. We hebben bij Arnhem afscheid genomen van de Rijn, na nog 1 pontje waar alleen maar voetgangers en fietsers op mogen.

IMG-20220816-WA0000

We hadden waarschijnlijk ook lopend over kunnen waden door de beneden-rijn.

De route hadden we dus aangepast en ging over Arnhem. Dat was flink klimmen daar. Daarna dwars over de Veluwe met veel gortdroge heide. Even gestopt bij het Operation Market Garden monument op de Ginkelse heide. Mooi.

IMG_20220816_120318

En het werd weer warm . Na de lunch en een korte stop bij een grappig Rustpunt besloten we dat het wel genoeg was zo.

IMG_20220816_150202IMG_20220816_150541

We zochten en vonden een camping vlak voor Amersfoort. Morgen komt er regen. Daar zijn we natuurlijk niet bang voor maar het vooruitzicht van fietsen door Mijdrecht/de Kwakel/Uithoorn en Nieuw-Vennep of Muiden/ Dienen/Amsterdam heeft ons doen besluiten dat we lekker naar huis gaan morgen. Jochem haalt ons op met de Berlingo.

Nog 1 nachtje kamperen dus (wel gekeken of er geen lantaarnpaal staat) en een bordje eten maken..

20220816_190858

IMG_20220816_214649

1. Rob:
    17 augustus 2022
    Goed zo!!
    Welkom thuis weer!👍
  2. Marijke:
    17 augustus 2022
    Ah, vandaag weer thuis!! Jammer van de laatste dag, maar we snakken naar een paar regenbuien! Welkom thuis!
  3. Marjolijn:
    18 augustus 2022
    Yeahhhhh, bikkels!! Nu snel op de bbq en in t bootje voor nog n dag fun😁😎😚😚😚😚